Reklamacje

Proces reklamacyjny w OponaFelga.pl

1. Reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży można zgłaszać:

  • listownie pod adresem: oponafelga.pl s.c. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia
  • stacjonarnie w jednym z punktów sprzedaży: oponafelga.pl s.c. ul. Brzeska 55a 32-700 Bochnia, oponafelga.pl s.c. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia lub oponafelga.pl s.c. ul. Skręcona 16 31-587 Kraków)
  • telefonicznie pod numerem 14 689 11 11
  • e-mailowo na adres: reklamacje@oponafelga.pl
Dokonując zakupu w oponafelga.pl otrzymujesz przedłużoną gwarancję na produkty wybranych producentów. Okres trwania gwarancji zależny jest od marki oraz typu opony:

  • 24 miesiące od daty produkcji - opony bieżnikowane, opony ciężarowe (Aufine, Doublecoin, Fesite, Satoya, Goodride)
  • 36 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Vredestein, Toyo - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji, Nokian - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji, Fulda, Sava - nie starsze niż 96 miesięcy od daty produkcji)
  • 48 miesięcy od daty produkcji - opony ciężarowe (Goodyear, Dunlop - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji)
  • 48 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Bridgestone, Firestone, Dayton)
  • 60 miesięcy od daty produkcji - opony osobowe (Goodyear, Dunlop, Pneumant, Diplomat, Kelly, Dębica, Yokohama, Continental, Uniroyal, Semperit, Barum, Gislaved, Matador, Pirelli, Ceat, Courier)
  • 60 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Goodride, Nordexx, Autogreen, Pace, Nexen - nie dłużej niż 72 miesiące od daty produkcji), opony ciężarowe (Michelin, Kormoran)
  • Do przekroczenia wskaźnika TWI* - opony osobowe (Michelin, Remix, Pneu Laurent, Laurent Retread, Kleber, BFGoodrich, Taurus, Tigar, Kormoran , Riken, Hankook)
*TREAD WEAR INDICATOR - wskaźnik zużycia bieżnika opony równy 1,6 mm wysokości bieżnika opony.

W celu zgłoszenia reklamacji w oparciu o gwarancję udzieloną przez nasz sklep należy wypełnić FORMULARZ.

2. Po zgłoszeniu reklamacji nasi pracownicy szczegółowo przedstawią dalsze etapy procesu reklamacyjnego lub skontaktują się z Klientem drogą telefoniczną bądź e-mailową.

3. Następnie krokiem jest przekazanie towaru celem przeprowadzenia ekspertyzy. Można to zrobić:

  • osobiście w jednym z naszych punktów sprzedaży: oponafelga.pl s.c. ul. Brzeska 55a 32-700 Bochnia, oponafelga.pl s.c. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia lub oponafelga.pl s.c. ul. Skręcona 16 31-587 Kraków)
  • poprzez samodzielne nadanie paczki z reklamowanym towarem
  • za pośrednictwem umówionego przez nas kuriera
4. Zespół specjalistów przeprowadzi dokładne badanie reklamowanego produktu i podejmie decyzję.

5. W przypadku decyzji pozytywnej reklamujący otrzymuje rekompensatę na zasadach udzielonej gwarancji, a opona przechodzi na własność gwaranta.

6. W przypadku decyzji negatywnej utylizujemy opony zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, albo wysyłamy produkt na wskazany przez Klienta adres.