Proces reklamacyjny w OponaFelga.pl
1. Reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży można zgłaszać:
listownie pod adresem: rezer sp. z o.o. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia
stacjonarnie w jednym z punktów sprzedaży: rezer sp. z o.o. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia
e-mailowo na adres: reklamacje@oponafelga.pl
Dokonując zakupu w oponafelga.pl otrzymujesz przedłużoną gwarancję na produkty wybranych producentów. Okres trwania gwarancji zależny jest od marki oraz typu opony:
24 miesiące od daty produkcji - opony bieżnikowane, opony ciężarowe (Aufine, Doublecoin, Fesite, Satoya, Goodride)
36 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Vredestein, Toyo - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji, Nokian - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji, Fulda, Sava - nie starsze niż 96 miesięcy od daty produkcji)
48 miesięcy od daty produkcji - opony ciężarowe (Goodyear, Dunlop - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji)
48 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Bridgestone, Firestone, Dayton)
60 miesięcy od daty produkcji - opony osobowe (Goodyear, Dunlop, Pneumant, Diplomat, Kelly, Dębica, Yokohama, Continental, Uniroyal, Semperit, Barum, Gislaved, Matador, Pirelli, Ceat, Courier)
60 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Goodride, Nordexx, Autogreen, Pace, Nexen - nie dłużej niż 72 miesiące od daty produkcji), opony ciężarowe (Michelin, Kormoran)
Do przekroczenia wskaźnika TWI* - opony osobowe (Michelin, Remix, Pneu Laurent, Laurent Retread, Kleber, BFGoodrich, Taurus, Tigar, Kormoran , Riken, Hankook)
*TREAD WEAR INDICATOR - wskaźnik zużycia bieżnika opony równy 1,6 mm wysokości bieżnika opony.
W celu zgłoszenia reklamacji w oparciu o gwarancję udzieloną przez nasz sklep należy wypełnić FORMULARZ.
2. Po zgłoszeniu reklamacji nasi pracownicy szczegółowo przedstawią dalsze etapy procesu reklamacyjnego lub skontaktują się z Klientem drogą telefoniczną bądź e-mailową.
3. Następnie krokiem jest przekazanie towaru celem przeprowadzenia ekspertyzy. Można to zrobić:
osobiście w jednym z naszych punktów sprzedaży: rezer sp. z o.o. ul. Brzeska 55a 32-700 Bochnia, rezer sp. z o.o. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia lubrezer sp. z o.o. ul. Skręcona 16 31-587 Kraków)
poprzez samodzielne nadanie paczki z reklamowanym towarem
za pośrednictwem umówionego przez nas kuriera
4. Zespół specjalistów przeprowadzi dokładne badanie reklamowanego produktu i podejmie decyzję.
5. W przypadku decyzji pozytywnej reklamujący otrzymuje rekompensatę na zasadach udzielonej gwarancji, a opona przechodzi na własność gwaranta.
6. W przypadku decyzji negatywnej utylizujemy opony zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, albo wysyłamy produkt na wskazany przez Klienta adres.
1. Reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży można zgłaszać:
listownie pod adresem: rezer sp. z o.o. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia
stacjonarnie w jednym z punktów sprzedaży: rezer sp. z o.o. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia
e-mailowo na adres: reklamacje@oponafelga.pl
Dokonując zakupu w oponafelga.pl otrzymujesz przedłużoną gwarancję na produkty wybranych producentów. Okres trwania gwarancji zależny jest od marki oraz typu opony:
24 miesiące od daty produkcji - opony bieżnikowane, opony ciężarowe (Aufine, Doublecoin, Fesite, Satoya, Goodride)
36 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Vredestein, Toyo - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji, Nokian - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji, Fulda, Sava - nie starsze niż 96 miesięcy od daty produkcji)
48 miesięcy od daty produkcji - opony ciężarowe (Goodyear, Dunlop - nie starsze niż 60 miesięcy od daty produkcji)
48 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Bridgestone, Firestone, Dayton)
60 miesięcy od daty produkcji - opony osobowe (Goodyear, Dunlop, Pneumant, Diplomat, Kelly, Dębica, Yokohama, Continental, Uniroyal, Semperit, Barum, Gislaved, Matador, Pirelli, Ceat, Courier)
60 miesięcy od daty zakupu - opony osobowe (Goodride, Nordexx, Autogreen, Pace, Nexen - nie dłużej niż 72 miesiące od daty produkcji), opony ciężarowe (Michelin, Kormoran)
Do przekroczenia wskaźnika TWI* - opony osobowe (Michelin, Remix, Pneu Laurent, Laurent Retread, Kleber, BFGoodrich, Taurus, Tigar, Kormoran , Riken, Hankook)
*TREAD WEAR INDICATOR - wskaźnik zużycia bieżnika opony równy 1,6 mm wysokości bieżnika opony.
W celu zgłoszenia reklamacji w oparciu o gwarancję udzieloną przez nasz sklep należy wypełnić FORMULARZ.
2. Po zgłoszeniu reklamacji nasi pracownicy szczegółowo przedstawią dalsze etapy procesu reklamacyjnego lub skontaktują się z Klientem drogą telefoniczną bądź e-mailową.
3. Następnie krokiem jest przekazanie towaru celem przeprowadzenia ekspertyzy. Można to zrobić:
osobiście w jednym z naszych punktów sprzedaży: rezer sp. z o.o. ul. Brzeska 55a 32-700 Bochnia, rezer sp. z o.o. ul. Adolfa Mitery 11 32-700 Bochnia lubrezer sp. z o.o. ul. Skręcona 16 31-587 Kraków)
poprzez samodzielne nadanie paczki z reklamowanym towarem
za pośrednictwem umówionego przez nas kuriera
4. Zespół specjalistów przeprowadzi dokładne badanie reklamowanego produktu i podejmie decyzję.
5. W przypadku decyzji pozytywnej reklamujący otrzymuje rekompensatę na zasadach udzielonej gwarancji, a opona przechodzi na własność gwaranta.
6. W przypadku decyzji negatywnej utylizujemy opony zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, albo wysyłamy produkt na wskazany przez Klienta adres.